onsdag 30 juli 2008

Hej igen

Nu blir man ju nästan tvungen att börja skriva igen efter att jag varit oaktiv i mitt skrivande i några månader, men jag har faktiskt inte känt någon ork eller lust tills nu...

Inte mycket alls har hänt under sommaren mer än att jag har sommarjobbat 3 veckor och ska jobba ytterligare 2 veckor som snickare, jag börjar nästa vecka.

Ni som känner mig någorlunda så vet ni nog att jag har vart helt inställd på att bli snickare? Den tanken är helt inställd nu.
Det jag menar är att jag absolut inte kommer att syssla med det där skitjobbet resten av mitt liv, så hur det blir för mig och gymnasiet har jag ingen aning om, jag ska iaf inte gå bygg på Rönningegymnasiet. Jag hade en skithärlig bild av att jag stod på ett tak och hamra i några spikar, lyssnade på musik, blev solbränd och bara njöt. Så är det INTE att vara snickare!

Hursomhelst så ska jag försöka komma in på Samhälle nånstans, och jag är heeelt inne på att bli polis eller brandman, det verkar vara ett intressant jobb och man håller sig fysiskt igång.

Vi hade vår första träning igår efter sommaruppehållet och det var sjukt tungt, skaplig träningsvärk idag ò.Ó
Men det är underbart härligt att träningarna är igång och jag längtar hela tiden efter att få sätta på skydden och tacklas lite :)

Nästa match är mot Djurgården hemma, söndag om två veckor.... 10 augusti eller vad det nu är :P Jag tycker att DU ska komma och uppleva, älska och njuta av Amerikansk fotboll.

Over and out,
Oggy

Inga kommentarer: