tisdag 29 april 2008

Palla

Palla skolan... Palla att man inte är ledig och gör vad man vill varje dag!
Men mest av allt!
Palla oss polare......
Palla att vi har kul max 1 gång i månaden för att alla är så jävla tråkiga, jag klagar på alla mina vänner och mig själv, fyfaaaan vad tråkiga vi är!!
Jag vill vara den som hittar på saker, som får klaustrofobi om han sitter inne en hel dag... så är det verkligen inte nu!
Palla att de flesta av oss sitter konstant framför datorn, och planerar LAN och nattgibb, seriöst?!
Vi är fan världens skönaste gäng,
Janine, Jag, John, Simme, Fredrika, Nille, Beja, Viggi, Belinda......
Vi kan ha så sjukt roligt om vi bara vill!
Vi uttråkar ju ffs oss själva!

Sååååå............................ Detta vill jag göra, jag skiter i vilka som ska med, jag måste göra nånting känner jag snart!

I sommar:
Jag minns från förra sommaren när vi sov över i Viggis stuga att vi hade förbannnat roligt alltså, det gör jag gärna om :)
Annars kan vi ju bara försöka hyra nån stuga alla polare och vara där nån dag?
Veskijärve är sjukt roligt och billigt, det finns bastu, egen sjö, båtar.... FATTAR NI HUR UNDERBART DET ÄR ELLER?
Efter att ha bastat och satt på sig rena kläder och känna sig helt ren, ro ut mitt i natten och bara sitta i båten och flyta omkring och snacka minnen med alla polare?

Sen i vinter ska vi till Sälen en vecka, fett roligt!

Snälla vänner... jag älskar er!
Men vi måste bli roligare, seriöst.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är helt och hållet på att hitta på nåt stört kul i sommar. Jag tycker vi är astråkiga för vi försöker, men inte tillräckligt. .. VI MÅSTE VÅGA SLÄPPA LOSS OCH UTMANA oss själva! HELA TIDEN. det är dte som gör livet härligt. VI MÅSTE BLI STÖRT ROLIGA! vi är ett sjukt bra gäng.

Puss MVH . SJÖLEJONET

Anonym sa...

tack så mycket för man blir nämnd, jag menar.. du har ju hängt ihop med mig rätt mkt det senaste året............. men jag är inte en av dina kompisar. VAD ÄR DETTA?!?!?! tönt

Anonym sa...

JAG ÄR PÅ, LÄTT. oja, ni måste sluta spela så mycket data pojkar, det är nästan så man skäms över er. PUSSSSSSSSSSSS. jag hänger gärna på, vad det än är XD.

Anonym sa...

jaa vad trevligt att jag också fanns med.
du måste inse att när du är osams med janine så behöver du inte va sur på mej. jag vill inte ha något med det att göra. det är så irriterrande att du alltid stöter ut din ilska på mej.
men du kanske inte va sur, utan bara inte räknade med oss i ditt gäng ?

Oscar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Kära Jörgen!
Jag vill meddela dig att du borde...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................UPPDATERA DIN BLOGG OFTARE?

ps. GODNATT .ds

HAHAHHAHAHAHAHHAA


Puss och killikillkill under fötterna!

/ SJÖLEJONET

Anonym sa...

MEN SÄÄÄR MEDDELANDE AJA DET SKULLE STÅ UPPPPPDATERA EFTER ALLA 66565+65625 punkter jag hade tänkt skicka!

bajs

Acke sa...

Du är cool bror, vi får hitta på mycket tillsammans i sommar. Spela fotboll hela natten i Kiholmen, grilla och se på EM eller dra iväg på andra äventyr. Livet leker!

Anonym sa...

Det är sant, alla ungdomar är tråkiga, eller i allfall vi på blombackaskolan.

Anonym sa...

Jag har ju försökt gjort nånting liksom. Men vi måste fan börja vara tillsammans mer, alla folk.

King,
John