lördag 29 mars 2008

Amerikansk Fotbolls säsongen drar igång!

U17 Östra 2008
  • Norrköping Panthers
  • Stockholm Mean Machine
  • STU Northside Bulls
  • Telge Truckers
  • Tyresö Royal Crowns
  • Djurgårdens IF

Spelschema:
  • 4/5 Norrköping - Södertälje
  • 11/5 Djurgården - Södertälje
  • 18/5 Södertälje - Tyresö
  • 25/5 Södertälje - Stockholm
  • 1/6 STU - Södertälje
  • 8/6 Södertälje - Norrköping
  • 10/8 Södertälje - Djurgården
  • 17/8 Stockholm - Södertälje
  • 24/8 Tyresö - Södertälje
  • 31/8 Södertälje - STU
Samtliga hemmamatcher kommer att spelas på Brunnsängs IP.
Jag dör av längtan!
Vill träna och spela hela tiden. Jag mår som bäst på plan.

7 kommentarer:

Fri och galen sa...

Vad snygg du är förresten :o)
Kram faster Pia

Fri och galen sa...

Ledsen om jag inte har koll men vad har du för nummer på tröjan? Du måste meddela speltider så vi kan få möjlighet att se dig krossa motståndarna. Lycka till!!
Pia

Katarina Thollander sa...

Jag ser fram emot att få se dig spela. Och att få träffa Pia igen :)

Fri och galen sa...

Jag vill träffa dig också Katarina :o)

Katarina Thollander sa...

Du och jag, Pia. Du och jag... ;)

Anonym sa...

jag kommer 18/5.. då ska du spöa alla, annars kommer jag bua:D hahahhaa.. nej.. jag ska fixa en skylt "Oggy äger".. som Strong safty, fast igentligen vill han vara running back.. MOHHAHHAHA

Anonym sa...

MES, men tackla dååååååå!!!!! SPÖA DOM OGGY!!! PÅ DOOOM!!!!!!!!!!!! vadå "fick du ont"??? MEEEEEEEES! upp och döda dom!!!! på dom OGGYYYY