lördag 29 mars 2008

BREAKFAST AS IT SHOULD BE.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hah, vilken nyttig frukost, Oggy-ponken. <:

Katarina Thollander sa...

Healthy... Fanns det ingen som kunde bre mackor och göra varm choklad hemma?

Anonym sa...

hahhahah din mamma är skön XD hahahahahahah - kommentaren!

jag har uppdateratmin blogg och lärt mig använda STOR BOKSTAV efter punkt =D STOLT!

nyttiga folket JA JA!

Oscar sa...

Ändå skriver du förhimla taskigt alltså =)

Fri och galen sa...

Hur orkar du lira med chips och cola i kroppen...det kan väl ädå inte ge någon energi mer än för sekunden??

Apropå Gymnasiet Oscar... vi pratade just om dig och vårt kök vi ska bygga om :o)
Sköt om dig! Kram Pia

Anonym sa...

hahahahaha.MOBBA MIG DÅ. Men jag håller på att lära mig! okej?

Deal with it ;)

Anonym sa...

Whoa! Låtarna ligger uppe på myspace för nerladdning (; Kolla länken på min sida!