måndag 17 december 2007

Stellaris

Känns som att allt fungerar prima nu, inga fler prov eller inlämningar denna termin, och bara nåra dagar till vinterlov. Då ska jag som sagt dra upp till sälen, skoj skoj skoj.

Snart är det jul och jag har fortfarande nåra fler klappar att handla åt mig.
Och julen blir väl som i tradition, gröt och nubbar hos morfar på morgonen, Lena som tomte och sedan drar man upp till huddinge för det riktiga julfirandet med Kalle Anka och underbar mat och stämning.

"Most Wanted" denna jul:
1. Ipod
2. Avenged Sevenfold/Stone Sour skiva
3. Pengar och Kläder
Listan brukar vara minst till 10-15 saker, fast denna jul känns det som att det inte finns så mycket mer att önska mig, jag har allt jag behöver för att må bra :)

Imorgon reser Janine till Thailand, sand istället för snö, palmer istället för granar, jag är avis.

Jag tyckte det var ballt att ladda upp en video på förra inlägget, så jag tror jag ska börja göra det i varje inlägg, och ni kan inget göra, för detta är min blogg (6)

Stone Sour - Zzyzx Rd.

3 kommentarer:

Katarina Thollander sa...

Du hade kunnat byta grusblandat snö mot sandstrand och poolkant du också, som du kanske minns...

Hoppas du får kul i Sälen och att brorsan tar väl hand om dig.

/M

Acke sa...

Jag hoppas också att jag tar hand om dig, mamma blir säkert asförbannad annars. Men hur som helst så kommer vi ha skit kul!

Anonym sa...

lart mycket