fredag 28 december 2007

I'MA FIREING MAH FIREBALL

Jag fick en hel del pengar i jul och att kamma hem lite mer stålar från att vinna över Beja, Simon och John i Texas hold 'em känns ju bara underbart.

Imorgon ska jag på middag hos Farfar och Inga.
Pia, Lotti, Acke, Jill, Dennis, Marlene, Farsan och jag kommer vara där, det är fler än vad det var i julas, och det är väldigt sällsynt att alla är på samma ställe ;)

Finns fan inte så mycket att skriva om...
Men jag såg nyss en film på en unge som helt klart blivit störd av datorn
Watch this:



3 kommentarer:

Katarina Thollander sa...

Det är ju som hemma...
- Maten är klar!
- Vänta!
- Jag äter nu!
- Vänta sa jag!
- Nu ska vi äta.
- Men för helvete! Vänta!

/Mamsen :D

Anonym sa...

haha, okej om killen va typ 10 år eller så, då kan man ju bete sej sådär. men han lät ju fan nästan vuxen xD

Anonym sa...

Tss, vilken unge xD Men hans anfall lät små sköna...