onsdag 23 januari 2008

Varför inte?


Jag hade Amerikansk Fotbollsträning i söndags, den var tung nu när säsongen precis börjat. Och man är helt slut och vill bara hem och sova efteråt, men på vägen hem funderade jag lite och kom fram till att jag var riktigt sugen på tonfisk!
Så jag gick först hem och hämta pengar och gick sedan ner till Jätten för att köpa allt som man har i.
Sen gick jag hem och fixade iordning allting, och medans makaronerna kokade i 13-15 minuter passade jag på att duscha.
Förstår ni känslan? Precis tränat, har mat redo och precis hoppat ur duschen.
Und-er-bart. (3 klapp)
Salladen blev såpass fin att det kändes som att jag var tvungen att tända ett ljus för stämningen.
Men det räckte inte... att ta fram en bok och öppna en flaska champagne alldeles för sig själv fick duga!

7 kommentarer:

Katarina Thollander sa...

Champagne?! Jag vet inte vad jag ska tycka/säga om det egentligen. Herre Jösses... Men det verkar som om du hade mysigt i alla fall.

Anonym sa...

Det låter som om du hade det trevligt. Och salladen ser verkligen god ut, så jag tycker du kan ta och ge mig receptet. ;]

Anonym sa...

Receptet? HAHA
Det är ju bara slänga i det du vill ha.
Tror jag köpte detta:
2 burkar tonfisk,
en röd paprika,
majs,
Isbergs sallad,
och fullkornspasta :P

Anonym sa...

hahaha din mammas kommentar XD?? mihi :D men va söt kommentar jag fick av dig oggy.du får dryga mot mig ibalnd ;) I promise. jag är ju själv dryg mot dig ganska rätt mkt. :) men ska bättra mig också :) puss

Acke sa...

Champagne till tonfisksallad? Det är säkert godare en öl till pan-pizza i alla fall. Gällande böcker, aldrig funderat på att faktiskt läsa en? "Knowledge is a good thing!"

Fri och galen sa...

Alkoholfritt?? :)

Anonym sa...

Jaså där var den berömda middagen! Såg ut ungefär som jag hade tänkt mej! Så dutti!